How I spend summer days!

Hello everyone!How are you?! I hope you are all good! How are you spending your days during this summer?! Will you go on vacation?! If you will, where are you planning to go?!Whatever you are going to do, I wish you all to have a nice time! If you want to know how I spend my summer days, check out this post! 





Γειά σας!Ελπίζω να είστε όλοι καλά! Πώς περνάτε τις μέρες σας το φετινό καλοκαίρι ?!Θα πάτε διακοπές σε κάποιο μέρος ?!Εαν ναι, που σκοπεύετε να πάτε ?!Ό,τι κι αν σκοπεύετε να κάνετε σας εύχομαι ολόψυχα να περάσετε αξέχαστα! Εάν θέλετε να μάθετε πως περνάω τις καλοκαιρινές μου μέρες, το μόνο που έχετε να κάνετε είναι να διαβάσετε αυτό το post!




  •  First of all as you  maybe know I go to the beach with my friends and my family! The beaches in Greece are so clear and especially here in Kalamata!!You should come one day if you haven't already! Except this, I am in love with my new swimwear so why don't be there all day  having fun with people you love?!



  • Πρώτα απ'όλα όπως μπορεί να ξέρετε πηγαίνω πολύ συχνά για μπάνιο με τους φίλους μου και την οικογένειά μου!Οι θάλασσες εδώ είναι τόσο καθαρές και ιδιαίτερα εδώ στην Καλαμάτα! Εκτός από αυτό λατρεύω και το καινούργιο μου μαγιό οπότε γιατί να μην είμαι όλη μέρα εκεί περνώντας καλά με άτομα που αγαπώ ?!




  • When I am tired of studying or of hanging out all the time I fill the bathtub with water, special salt and other stuff and tucked in for about an hour while listening to music! This is very relaxing for me!









  • Όταν είμαι κουρασμένη από το διάβασμα ή από το γεγονός ότι είμαι συνέχεια έξω με τους φίλους μου,γεμίζω την μπανιέρα με νερό, άλατα και άλλα και βυθίζομαι μέσα για καμιά ώρα, ακούγοντας παράλληλα μουσική! Αυτό είναι πολύ χαλαρωτικό για μένα!! 







  • Except this, another way for me to relax is reading a book!When I am alone in my house sunbathing, is a good way to enjoy yourself! 


  • Εκτός από αυτό ένας άλλος τρόπος για να χαλαρώσω είναι να διαβάσω ένα βιβλίο! Όταν είμαι μόνη μου στο σπίτι κάνοντας ηλιοθεραπεία είναι ο καλύτερος τρόπος για να περάσεις την ώρα σου ευχάριστα! 



  • Playing with my dog, Lilou, can also be entertaining! She's only 8 months old! I feel very lucky that I have this dog and I can't imagine losing her...




  • Παίζοντας με την Λιλού,το σκυλάκι μου, η ώρα μπορεί να περάσει επίσης πολύ ευχάριστα! Είναι μόλις 8 μηνών!! Αισθάνομαι πολύ τυχερή που την έχω και δεν μπορώ ούτε καν να φανταστώ ότι μπορεί να την χάσω! 



These are some ways of how I spend my summer days! If you enjoyed it please give me "+1" or leave a comment so I can make more posts like this! Thank you very much for reading! 
Αυτοί είναι κάποιοι τρόποι με τους οποίους περνώ τις καλοκαιρινές μου μέρες! Εάν σας άρεσε αυτό το ποστ πατήστε "+1" ή αφήστε ένα σχόλιο ώστε να φτιάξω κι άλλα ποστ σαν αυτό! Ευχαριστώ πολύ!!!! 





Comments

Popular Posts