Ootd:Street style!

Hi everyone! How are you today? 
I hope you are having a nice day and I wish you all a good month!For me the summer officially starts after the exams and today I want to show you my outfit, which is a casual street outfit. Not anything special but I really feel comfortable wearing clothes like these while I give exams!If you want to see my outfit check the post below! 




Γειά σας!Πώς είστε σήμερα ?Ελπίζω να έχετε μία πανέμορφη μέρα και σας εύχομαι να έχετε έναν τέλειο μήνα μιας και αυτό το ποστ είναι το πρώτο του Ιουνίου. Για μένα το καλοκαίρι ξεκινάει ουσιαστικά μετά τις εξετάσεις αφού τώρα με τις εξετάσεις έχω πολύ περιορισμένο χρόνο. Σήμερα θέλω να σας δείξω τι φοράω το οποίο είναι ένα απλό σύνολο. Όχι κάτι ιδιαίτερο αλλά αισθάνομαι πολύ άνετα φορώντας τέτοιου είδους ρούχα όταν δίνω εξετάσεις. Εάν θέλετε να δείτε το σύνολο μου λοιπόν μπορείτε να συνεχίσετε να διαβάζετε το ποστ.


Jeans.. Anything more casual and comfortable from these?!You could say tracksuit or leggings but.. I like wearing them only when I am exercising. For me the answer to my question is no.Especially ripped jeans are my favorite for the summer! Don't you agree?!


Τζιν...Τίποτα πιο καθημερινό και άνετο ?!Θα μπορούσατε να μου πείτε οι φόρμες ή τα κολάν αλλά.. αυτά προτιμώ να τα φοράω μόνο όταν γυμνάζομαι. Για μένα η απάντηση στην ερώτηση μου είναι όχι! Ειδικά τα σκισμένα τζιν είναι τα αγαπημένα μου για το καλοκαίρι!Το καλύτερο είναι ότι μπορείτε να τα συνδυάσετε με τόσα διαφορετικά μπλουζάκια. Δεν συμφωνείτε ?!



Well the truth is that this outfit has something special fom me!I love this blouse as it is from a band I really enjoy listen to..It's called "Ramones".If you don't know them, you should listen to a song of them at least.. 


Η αλήθεια είναι πως υπάρχει κάτι ξεχωριστό σε αυτό το σύνολο ρούχων για εμένα! Λατρεύω αυτή την μπλούζα καθώς είναι από ένα συγκρότημα, το οποίο απολαμβάνω να ακούω.. Λέγεται "Ramones " και αν δεν το 'χετε ξανακούσει πρέπει να ακούσετε τουλάχιστον ένα τραγούδι τους.Λατρεύω τα τραγούδια τους!


If you had seen a wishlist I had made months ago,then you'd probably know I wanted a backpack! And now I am very happy I have one!It's white so I can wear it with almost everything! I find it amazing! 


Εάν είχατε δει ένα ποστ που είχα κάνει πριν μήνες για πράγματα που θέλω να πάρω, τότε πιθανόν ξέρετε ότι ήθελα πάρα πολύ να πάρω ένα σακίδιο πλάτης! Τώρα είμαι πολύ χαρούμενη που επιτέλους απόκτησα ένα. Είναι λευκό οπότε μπορώ να το φορέσω σχεδόν με τα πάντα. Το βρίσκω τέλειο και το έχω λατρέψει ήδη! 


Now I am going to show you my nails and flash-tattoos and after some general photos of my outfit. I decided to have a bright color on my nails as we have June!Also I put some small leaves flash-tattoos on my hand as I love them!


Τώρα θα σας δείξω τα νύχια μου και κάποια μικρά flash-tattoos που φοράω και μετά κάποιες γενικές φωτογραφίες από το σύνολό μου! Αποφάσισα να βαψω τα νύχια μου με ένα έντονο χρώμα καθώς ο Ιούνιος είναι πια εδώ.Επίσης τοποθέτησα στο χέρι μου τρια μικρά ασημένια φύλλα,τα οποία είναι flash-tattoos! Λατρεύω την μόδα  των flash-tattoos. 







WHAT I AM WEARING IS FROM :
Ripped jeans :Pull&Bear 
Blouse: Pull&Bear 
Backpack: Gian MikeVeronica
Flash-tattoos: Korona 

Αυτά που φοράω είναι από :
Σκισμένο τζιν: Pull&Bear 
Μπλούζα: Pull&Bear
Σακίδιο πλάτης: Gian MikeVeronica 
Flash-tattoos: Korona 

I hope you enjoyed this post! If you did please give me "+1" or leave a comment so I make more posts like this. It means a lot to me. Thank you for reading and I want to say especially thanks to my photographer! 

Ελπίζω να σας άρεσε αυτό το ποστ και να το ευχαριστηθήκατε. Αν ναι τότε πατήστε "+1" ή αφήστε ένα σχόλιο για να κάνω περισσότερα ποστ σαν αυτό. Σημαίνει πολλά για μένα. Σας ευχαριστώ πολύ που διαβάζετε το μπλογκ μου και θα ήθελα να πω και ευχαριστώ πολύ στον φωτογράφο μου'!!



Comments

Popular Posts